Humanidades para todos en Secundaria
DOI:
https://doi.org/10.17345/comeduc199753-54Paraules clau:
Didàctica de les Ciències Socials, Educació Secundària, Geografia, Història, Ciències Socials.Resum
L’obra Humanidades para todos en Secundaria de Clarke J. i Wrigley K. té un títol del tot encertat que s’adiu amb el que trobem al seu interior, senyal inequívoc que estem davant d’un bon llibre que d’entrada compleix la premissa de dir la veritat del que alberga al seu interior. Ens mostra com tractar l’estudi de les humanitats socials, o el que entenem per la Geografia, la Història i les Ciències Socials a Secundària, per a tots els alumnes, inclosos sobretot els que classifiquem amb el nom de necessitats educatives especials (NEE). L’enfocament que s’hi detecta és que estem davant d’una obra madura de dos professionals amb bona base científica de la ciència referent i amb bona base analítica psicopedagògica respecte als alumnes amb NEE.
Descàrregues
Descàrregues
Publicades
Com citar
Número
Secció
Llicència
The journal Comunicació Educativa is published under a Creative Commons licence.