Humanidades para todos en Secundaria

Autors/ores

  • Antoni Gavaldà

DOI:

https://doi.org/10.17345/comeduc199753-54

Paraules clau:

Didàctica de les Ciències Socials, Educació Secundària, Geografia, Història, Ciències Socials.

Resum

L’obra Humanidades para todos en Secundaria de Clarke J. i Wrigley K. té un títol del tot encertat que s’adiu amb el que trobem al seu interior, senyal inequívoc que estem davant d’un bon llibre que d’entrada compleix la premissa de dir la veritat del que alberga al seu interior. Ens mostra com tractar l’estudi de les humanitats socials, o el que entenem per la Geografia, la Història i les Ciències Socials a Secundària, per a tots els alumnes, inclosos sobretot els que classifiquem amb el nom de necessitats educatives especials (NEE). L’enfocament que s’hi detecta és que estem davant d’una obra madura de dos professionals amb bona base científica de la ciència referent i amb bona base analítica psicopedagògica respecte als alumnes amb NEE.

Descàrregues

Les dades de descàrrega encara no estan disponibles.

Descàrregues

Publicades

17-02-2014

Com citar

Gavaldà, A. (2014). Humanidades para todos en Secundaria. Comunicació Educativa, (10), 53–54. https://doi.org/10.17345/comeduc199753-54

Número

Secció

Articles

Articles més llegits del mateix autor/a

1 2 3 4 > >> 

Articles similars

També podeu iniciar una cerca avançada per similitud per a aquest article.