La música, una eina per a la globalització a pàrvuls de 5 anys.

Montserrat Fortuny, Joaquim M. Sugrañes, Natàlia Vives

Resum

«És costum proposar als infants… cantarelles, imitacions, jocs… contes, etc., activitats que estimulen i reforcen l’acció mediatitzada del pensament de l’infant i les relacions de transacció amb l’altre» (Departament d’Ensenyament, pàg. 11). Basant-nos en aquesta idea, i aprofitant el valor motivador de la cançó, va sorgir la idea d’elaborar un material inèdit que, partint d’una cançó la lletra de la qual repeteix un determinat fonema, ens permetés globalitzar les activitats de diferents àrees, de manera que els nens i les nenes de Parvulari 5 anys, als quals va dirigit, poguessin copsar i interioritzar els conceptes que ens proposem.

Paraules clau

Didàctica de la Música; Educació Infantil; Activitats globalitzades;

Text complet:

PDF


DOI: https://doi.org/10.17345/comeduc199748-51



Enllaços refback

  • No hi ha cap enllaç refback.