La música, una eina per a la globalització a pàrvuls de 5 anys.

Autors/ores

  • Montserrat Fortuny
  • Joaquim M. Sugrañes
  • Natàlia Vives

DOI:

https://doi.org/10.17345/comeduc199748-51

Paraules clau:

Didàctica de la Música, Educació Infantil, Activitats globalitzades,

Resum

«És costum proposar als infants… cantarelles, imitacions, jocs… contes, etc., activitats que estimulen i reforcen l’acció mediatitzada del pensament de l’infant i les relacions de transacció amb l’altre» (Departament d’Ensenyament, pàg. 11). Basant-nos en aquesta idea, i aprofitant el valor motivador de la cançó, va sorgir la idea d’elaborar un material inèdit que, partint d’una cançó la lletra de la qual repeteix un determinat fonema, ens permetés globalitzar les activitats de diferents àrees, de manera que els nens i les nenes de Parvulari 5 anys, als quals va dirigit, poguessin copsar i interioritzar els conceptes que ens proposem.

Descàrregues

Les dades de descàrrega encara no estan disponibles.

Descàrregues

Publicades

2014-02-17

Com citar

Fortuny, M., Sugrañes, J. M., & Vives, N. (2014). La música, una eina per a la globalització a pàrvuls de 5 anys. Comunicació Educativa, (10), 48–51. https://doi.org/10.17345/comeduc199748-51

Número

Secció

Articles