Tractament de la informació i atenció a la diversitat a l’àrea de Matemàtiques

Autors/ores

  • Francesc Alegria
  • Pilar Polo

DOI:

https://doi.org/10.17345/comeduc199739-47

Paraules clau:

Didàctica de les Matemàtiques, Atenció a la Diversitat, Adaptacions Curriculars, Educació Primària.

Resum

Adaptar l’ensenyament als diferents alumnes que el/la mestre/a té a la classe no és una tasca gens fàcil per diverses raons: diversitat dels alumnes, organització dels espais, flexibilitat dels horaris, utilització de recursos tant pedagògics com materials… Tot i això, es tracta d’una alternativa realment necessària per a realitzar un procés d’ensenyament-aprenentatge que tingui en compte les diferències individuals que presenten els alumnes quant a ritme i velocitat d’aprenentatge, autonomia de treball, domini de tècniques i estratègies… Va ser a partir d’aquesta necessitat que el nostre centre (C.E.I.P. “Antoni Vilanova” de Falset, a la comarca del Priorat) es va proposar de fer adaptacions curriculars a l’àrea de matemàtiques. Durant els cursos 93/94 i 94/95 vam treballar a cicle mitjà i el curs 95/96 es va ampliar al cicle superior.

Descàrregues

Les dades de descàrrega encara no estan disponibles.

Descàrregues

Publicades

17-02-2014

Com citar

Alegria, F., & Polo, P. (2014). Tractament de la informació i atenció a la diversitat a l’àrea de Matemàtiques. Comunicació Educativa, (10), 39–47. https://doi.org/10.17345/comeduc199739-47

Número

Secció

Articles