Tractament de la informació i atenció a la diversitat a l’àrea de Matemàtiques

Número

Secció

Articles

Autors/ores

  • Francesc Alegria
  • Pilar Polo

Paraules clau:

Didàctica de les Matemàtiques, Atenció a la Diversitat, Adaptacions Curriculars, Educació Primària.

Publicat

17-02-2014

Resum

Adaptar l’ensenyament als diferents alumnes que el/la mestre/a té a la classe no és una tasca gens fàcil per diverses raons: diversitat dels alumnes, organització dels espais, flexibilitat dels horaris, utilització de recursos tant pedagògics com materials… Tot i això, es tracta d’una alternativa realment necessària per a realitzar un procés d’ensenyament-aprenentatge que tingui en compte les diferències individuals que presenten els alumnes quant a ritme i velocitat d’aprenentatge, autonomia de treball, domini de tècniques i estratègies… Va ser a partir d’aquesta necessitat que el nostre centre (C.E.I.P. “Antoni Vilanova” de Falset, a la comarca del Priorat) es va proposar de fer adaptacions curriculars a l’àrea de matemàtiques. Durant els cursos 93/94 i 94/95 vam treballar a cicle mitjà i el curs 95/96 es va ampliar al cicle superior.

Descàrregues

Agències de suport

No

Descàrregues

Les dades de descàrrega encara no estan disponibles.

Com citar

Tractament de la informació i atenció a la diversitat a l’àrea de Matemàtiques. (2014). Comunicació Educativa, 10, 39-47. https://doi.org/10.17345/comeduc199739-47

Articles similars

1-10 de 513

També podeu iniciar una cerca avançada per similitud per a aquest article.

Trameses

Si voleu publicar en alguna de les nostres capçaleres, cal que us poseu en contacte amb cada revista mitjançant el vostre correu electrònic.

Saber més

Fer una tramesa

Desenvolupat per

Darreres publicacions

Paraules clau