Els llibres tenen futur?
Número
Secció
Paraules clau:
Imaginar el futur, treball cooperatiu, evolució.
Publicat
Resum
Aquesta seqüència didàctica es va iniciar després d’un projecte literari i coincidia amb la diada de Sant Jordi. Partint de la pregunta «Els llibres tenen futur?», es pretenia que els alumnes aprenguessin a mirar el món i imaginar el futur i entenguessin que el món va canviant i que com a ciutadans hi tenim un paper actiu. La seqüència es va treballar a tercer de primària i hi predominava el treball cooperatiu. En acabar la seqüència didàctica, els infants eren capaços d’identificar com són els llibres en les diferents etapes històriques i d’entendre’n l’evolució, i a partir d’aquí imaginaven com podrien ser en un futur. A més, van arribar a la conclusió que si volen que els llibres en paper continuïn existint, cal que continuïn llegint i consumint aquests llibres.
Descàrregues
Agències de suport
NoLlicència
The journal Comunicació Educativa is published under a Creative Commons licence.