Els llibres tenen futur?

Número

Secció

Articles

Autors/ores

  • Elisabeth Soto Universitat Autònoma de Barcelona
  • Neus González-Monfort Universitat Autònoma de Barcelona

Paraules clau:

Imaginar el futur, treball cooperatiu, evolució.

Publicat

18-11-2019

Resum

Aquesta seqüència didàctica es va iniciar després d’un projecte literari i coincidia amb la diada de Sant Jordi. Partint de la pregunta «Els llibres tenen futur?», es pretenia que els alumnes aprenguessin a mirar el món i imaginar el futur i entenguessin que el món va canviant i que com a ciutadans hi tenim un paper actiu. La seqüència es va treballar a tercer de primària i hi predominava el treball cooperatiu. En acabar la seqüència didàctica, els infants eren capaços d’identificar com són els llibres en les diferents etapes històriques i d’entendre’n l’evolució, i a partir d’aquí imaginaven com podrien ser en un futur. A més, van arribar a la conclusió que si volen que els llibres en paper continuïn existint, cal que continuïn llegint i consumint aquests llibres.

Descàrregues

Agències de suport

No

Descàrregues

Les dades de descàrrega encara no estan disponibles.

Com citar

Soto, E., & González-Monfort, N. (2019). Els llibres tenen futur?. Comunicació Educativa, 32, 59-70. https://doi.org/10.17345/comeduc3259-70 (Original work published 2021)

Articles similars

1-10 de 335

També podeu iniciar una cerca avançada per similitud per a aquest article.

Trameses

Si voleu publicar en alguna de les nostres capçaleres, cal que us poseu en contacte amb cada revista mitjançant el vostre correu electrònic.

Saber més

Metrics

470
114
584

Fer una tramesa

Desenvolupat per

Darreres publicacions

Paraules clau