La psicomotricitat a l’aire lliure. Comparació de dues experiències en contextos diferents: Noruega i catalunya
DOI:
https://doi.org/10.17345/comeduc3225-38Paraules clau:
Psicomotricitat, joc espontani, cos, moviment, globalitat, desenvolupament psicomotriu, joc a l’aire lliure.Resum
Segons Fjortoff (2001), els espais de joc naturals, dinàmics i amb terreny desigual aporten més reptes i versatilitat de moviments i ofereixen, així, un millor desenvolupament motor per als infants. Aquest article s’endinsa en el treball psicomotriu en l’espai exterior durant l’etapa de l’educació infantil mitjançant una comparativa metodològica entre dues realitats diferents: una escola bressol (barnehage) de Noruega i tres centres d’educació infantil de Catalunya. L’anàlisi dels resultats obtinguts permet establir relacions de semblança i diferència significatives que promouen la reflexió i la revisió sobre la pròpia pràctica.
Descàrregues
Descàrregues
Publicades
Com citar
Número
Secció
Llicència
The journal Comunicació Educativa is published under a Creative Commons licence.