La psicomotricitat a l’aire lliure. Comparació de dues experiències en contextos diferents: Noruega i catalunya

Número

Secció

Articles

Autors/ores

  • Marta Pérez Arellano Universitat Autònoma de Barcelona
  • Xavi Forcadell Drago Universitat Autònoma de Barcelona

Paraules clau:

Psicomotricitat, joc espontani, cos, moviment, globalitat, desenvolupament psicomotriu, joc a l’aire lliure.

Publicat

18-11-2019

Resum

Segons Fjortoff (2001), els espais de joc naturals, dinàmics i amb terreny desigual aporten més reptes i versatilitat de moviments i ofereixen, així, un millor desenvolupament motor per als infants. Aquest article s’endinsa en el treball psicomotriu en l’espai exterior durant l’etapa de l’educació infantil mitjançant una comparativa metodològica entre dues realitats diferents: una escola bressol (barnehage) de Noruega i tres centres d’educació infantil de Catalunya. L’anàlisi dels resultats obtinguts permet establir relacions de semblança i diferència significatives que promouen la reflexió i la revisió sobre la pròpia pràctica.

Descàrregues

Agències de suport

No

Descàrregues

Les dades de descàrrega encara no estan disponibles.

Com citar

Pérez Arellano, M., & Forcadell Drago, X. (2019). La psicomotricitat a l’aire lliure. Comparació de dues experiències en contextos diferents: Noruega i catalunya. Comunicació Educativa, 32, 25-38. https://doi.org/10.17345/comeduc3225-38 (Original work published 2021)

Articles similars

1-10 de 133

També podeu iniciar una cerca avançada per similitud per a aquest article.

Trameses

Si voleu publicar en alguna de les nostres capçaleres, cal que us poseu en contacte amb cada revista mitjançant el vostre correu electrònic.

Saber més

Metrics

576
304
880

Fer una tramesa

Desenvolupat per

Darreres publicacions

Paraules clau