Entrevista a Luisa Girondo

Número

Secció

Converses

Autors/ores

  • Albert Irigoyen Universitat Rovira i Virgili

Paraules clau:

Didàctica de la Matemàtica, formació de Mestres, investigació universitària, digitalització matemàtica.

Publicat

18-11-2019

Resum

Entrevista amb la professora Luisa Girondo, que encara l’últim curs com a docent de Didàctica de la Matemàtica a la Facultat de Ciències de l’Educació i Psicologia de la Universitat Rovira i Virgili, i que ha centrat la seva carrera acadèmica a la formació de Mestres i a respondre qüestions de currículum i interdisciplinarietat educativa. En aquesta entrevista es tracten temes com la importància de les matemàtiques en el dia a dia, la formació matemàtica en els Graus de Mestres i en la formació permanent, i les aptituds i qualitats que ha de reunir un bon mestre de matemàtiques a primària i a secundària. Al llarg d’aquestes línies, la professora Girondo no s’oblida d’aspectes com la precarització laboral de gran part del professorat actual a la universitat o el futur de l’educació matemàtica en aquests temps en què la digitalització ha irromput a l’aula i ha obert nous horitzons d’investigació.

Descàrregues

Agències de suport

No

Descàrregues

Les dades de descàrrega encara no estan disponibles.

Com citar

Entrevista a Luisa Girondo. (2019). Comunicació Educativa, 32, 7-24. https://doi.org/10.17345/comeduc327-24 (Original work published 2021)

Articles similars

1-10 de 495

També podeu iniciar una cerca avançada per similitud per a aquest article.

Trameses

Si voleu publicar en alguna de les nostres capçaleres, cal que us poseu en contacte amb cada revista mitjançant el vostre correu electrònic.

Saber més

Fer una tramesa

Desenvolupat per

Darreres publicacions

Paraules clau