Entrevista a Luisa Girondo

Autors/ores

  • Albert Irigoyen Universitat Rovira i Virgili

DOI:

https://doi.org/10.17345/comeduc327-24

Paraules clau:

Didàctica de la Matemàtica, formació de Mestres, investigació universitària, digitalització matemàtica.

Resum

Entrevista amb la professora Luisa Girondo, que encara l’últim curs com a docent de Didàctica de la Matemàtica a la Facultat de Ciències de l’Educació i Psicologia de la Universitat Rovira i Virgili, i que ha centrat la seva carrera acadèmica a la formació de Mestres i a respondre qüestions de currículum i interdisciplinarietat educativa. En aquesta entrevista es tracten temes com la importància de les matemàtiques en el dia a dia, la formació matemàtica en els Graus de Mestres i en la formació permanent, i les aptituds i qualitats que ha de reunir un bon mestre de matemàtiques a primària i a secundària. Al llarg d’aquestes línies, la professora Girondo no s’oblida d’aspectes com la precarització laboral de gran part del professorat actual a la universitat o el futur de l’educació matemàtica en aquests temps en què la digitalització ha irromput a l’aula i ha obert nous horitzons d’investigació.

Descàrregues

Les dades de descàrrega encara no estan disponibles.

Descàrregues

Publicades

18-01-2021

Com citar

Irigoyen, A. (2019). Entrevista a Luisa Girondo. Comunicació Educativa, (32), 7–24. https://doi.org/10.17345/comeduc327-24 (Original work published January 18, 2021)

Número

Secció

Converses