La comprensió de la cronologia a finals de l’EGB

Autors/ores

  • Rosa M. Puertas

DOI:

https://doi.org/10.17345/comeduc199736-38

Paraules clau:

Didàctica de les Ciències Socials, Història, Cronologia, Educació Secundària,

Resum

El propòsit inicial d’aquest treball és comprovar fins a quin punt els alumnes, en finalitzar l’antiga EGB, tenen assolides unes idees bàsiques sobre cronologia i/o èpoques històriques estudiades amb anterioritat. Val a dir que aquest treball s’ha fet a l’assignatura d’Història Local i Comarcal, impartida pel professor Antoni Gavaldà, el curs 1995-96. Per a l’estudi s’ha comptat amb els resultats obtinguts en un treball semblant (POZO, 1985) que ha servit de base orientativa.

Descàrregues

Les dades de descàrrega encara no estan disponibles.

Descàrregues

Publicades

17-02-2014

Com citar

Puertas, R. M. (2014). La comprensió de la cronologia a finals de l’EGB. Comunicació Educativa, (10), 36–38. https://doi.org/10.17345/comeduc199736-38

Número

Secció

Articles