La comprensió de la cronologia a finals de l’EGB
DOI:
https://doi.org/10.17345/comeduc199736-38Paraules clau:
Didàctica de les Ciències Socials, Història, Cronologia, Educació Secundària,Resum
El propòsit inicial d’aquest treball és comprovar fins a quin punt els alumnes, en finalitzar l’antiga EGB, tenen assolides unes idees bàsiques sobre cronologia i/o èpoques històriques estudiades amb anterioritat. Val a dir que aquest treball s’ha fet a l’assignatura d’Història Local i Comarcal, impartida pel professor Antoni Gavaldà, el curs 1995-96. Per a l’estudi s’ha comptat amb els resultats obtinguts en un treball semblant (POZO, 1985) que ha servit de base orientativa.Descàrregues
Les dades de descàrrega encara no estan disponibles.
Descàrregues
Publicades
17-02-2014
Com citar
Puertas, R. M. (2014). La comprensió de la cronologia a finals de l’EGB. Comunicació Educativa, (10), 36–38. https://doi.org/10.17345/comeduc199736-38
Número
Secció
Articles
Llicència
The journal Comunicació Educativa is published under a Creative Commons licence.