L’ensenyament de la Llengua: reptes actuals i de sempre

Autors/ores

  • Professors de l’àrea de Didàctica de la Llengua

DOI:

https://doi.org/10.17345/comeduc19974-5

Paraules clau:

Didàctica de la Llengua i la Literatura, Ensenyament de la Llengua.

Resum

Quins reptes deixa l’ensenyament de la llengua per al proper mil·lenni? Aquesta és la pregunta que molts dels professionals del camp de la didàctica de la llengua ens podem fer avui. I és que els reptes, tot i que no són pas nous –fa anys que els arrosseguem–, sembla que reapareixen quan la societat en general es dedica a fer balanç. “Avui a l’escoles no s’ensenya llengua com abans. Abans les nenes i els nens no feien faltes d’ortografia, tenien bona lletra… Avui ni en el món universitari es pot trobar estudiants que escriguin bé”. Les faltes d’ortografia, la mala lletra, els barbarismes, la pobresa del lèxic, la manca de coherència argumentativa, els nuls hàbits lectors, etc. formen part de la llista de greuges que sembla que la societat té contra l’actual ensenyament de la llengua.

Descàrregues

Les dades de descàrrega encara no estan disponibles.

Descàrregues

Publicades

17-02-2014

Com citar

de l’àrea de Didàctica de la Llengua, P. (2014). L’ensenyament de la Llengua: reptes actuals i de sempre. Comunicació Educativa, (10), 4–5. https://doi.org/10.17345/comeduc19974-5

Número

Secció

Articles