El treball de la tècnica de cursa en educació primària: estudi comparatiu

Número

Secció

Articles

Autors/ores

  • Sergio Valencia García

Paraules clau:

Tècnica de cursa, desenvolupament motriu, velocitat, educació física, alumnes.

Publicat

14-11-2018

Resum

Córrer és una de les habilitats motrius més comuna dels infants i, per tant, s’ha de posar un especial interès a ensenyar-la correctament. Actualment, la combinació d’excés d’activitat física específica i sedentarisme està creant infants desequilibrats en l’àmbit motriu. Per això que l’objectiu d’aquest estudi va ser buscar i aplicar una metodologia que permetés a l’alumnat córrer còmodament a altes velocitats i evitar l’aparició d’actituds tòxiques perjudicials per a la seva motricitat.

Per tal de veure’n els efectes es va fer un estudi comparatiu en un centre educatiu de Reus. Van participar-hi un total de 214 alumnes de cicle mitjà i superior durant un període de 6 setmanes, amb l’objectiu d’analitzar i comparar els resultats respecte a la velocitat i la coordinació de la cursa.

Descàrregues

Agències de suport

No

Descàrregues

Les dades de descàrrega encara no estan disponibles.

Com citar

Valencia García, S. (2018). El treball de la tècnica de cursa en educació primària: estudi comparatiu. Comunicació Educativa, 31, 57-67. https://doi.org/10.17345/comeduc201857-67 (Original work published 2020)

Articles similars

1-10 de 450

També podeu iniciar una cerca avançada per similitud per a aquest article.

Trameses

Si voleu publicar en alguna de les nostres capçaleres, cal que us poseu en contacte amb cada revista mitjançant el vostre correu electrònic.

Saber més

Metrics

386
129
515

Fer una tramesa

Desenvolupat per

Darreres publicacions

Paraules clau