La botànica a l’aire lliure. Una millora del sistema Amara Berri?
DOI:
https://doi.org/10.17345/comeduc201833-44Paraules clau:
Sistema Amara Berri, didàctica de la botànica, educació a l’aire lliure, natura, innovació pedagògicaResum
Vivim en una societat dinàmica i canviant; per això l’educació ha de donar resposta a les necessitats de la societat en què vivim. És precisament la necessitat d’educar per a la vida i d’aproximar la natura als infants de les ciutats el que ha impulsat la investigació d’aquest article. La idea del projecte és comprovar la viabilitat i beneficis d’integrar l’aprenentatge de botànica a l’aire lliure dins del sistema Amara Berri sense modificar els principis metodològics i les característiques que el conformen.Descàrregues
Les dades de descàrrega encara no estan disponibles.
Descàrregues
Publicades
04-08-2020
Com citar
de Frías Vázquez, L. (2018). La botànica a l’aire lliure. Una millora del sistema Amara Berri?. Comunicació Educativa, (31), 33–44. https://doi.org/10.17345/comeduc201833-44 (Original work published August 4, 2020)
Número
Secció
Articles
Llicència
The journal Comunicació Educativa is published under a Creative Commons licence.