La introducció dels ambients d’aprenentatge a les escoles públiques. Estudi de cas

Autors/ores

  • Pere Raventós Garcia

DOI:

https://doi.org/10.17345/comeduc201821-31

Paraules clau:

Ambients, aprenentatge, metodologia, escola pública, canvis, introducció, educació, infantil, primària, problemes, solucions.

Resum

L’escola pública catalana es troba en constant renovació. L’educació formal clàssica, on l’educador dirigeix lliçons d’aprenentatge a l’educand, s’ha demostrat fallida i ha donat pas a metodologies on l’educand és el protagonista de la seva educació amb autonomia i poder de decisió, acompanyat i no dirigit. Els ambients d’aprenentatge s’han demostrat eficaços en aquesta direcció; aquí se’n desgrana el per què, però sobretot com realitzar aquest canvi de paradigma des de l’escola pública.

Descàrregues

Les dades de descàrrega encara no estan disponibles.

Descàrregues

Publicades

04-08-2020

Com citar

Raventós Garcia, P. (2018). La introducció dels ambients d’aprenentatge a les escoles públiques. Estudi de cas. Comunicació Educativa, (31), 21–31. https://doi.org/10.17345/comeduc201821-31 (Original work published August 4, 2020)

Número

Secció

Articles