La introducció dels ambients d’aprenentatge a les escoles públiques. Estudi de cas
DOI:
https://doi.org/10.17345/comeduc201821-31Paraules clau:
Ambients, aprenentatge, metodologia, escola pública, canvis, introducció, educació, infantil, primària, problemes, solucions.Resum
L’escola pública catalana es troba en constant renovació. L’educació formal clàssica, on l’educador dirigeix lliçons d’aprenentatge a l’educand, s’ha demostrat fallida i ha donat pas a metodologies on l’educand és el protagonista de la seva educació amb autonomia i poder de decisió, acompanyat i no dirigit. Els ambients d’aprenentatge s’han demostrat eficaços en aquesta direcció; aquí se’n desgrana el per què, però sobretot com realitzar aquest canvi de paradigma des de l’escola pública.Descàrregues
Les dades de descàrrega encara no estan disponibles.
Descàrregues
Publicades
04-08-2020
Com citar
Raventós Garcia, P. (2018). La introducció dels ambients d’aprenentatge a les escoles públiques. Estudi de cas. Comunicació Educativa, (31), 21–31. https://doi.org/10.17345/comeduc201821-31 (Original work published August 4, 2020)
Número
Secció
Articles
Llicència
The journal Comunicació Educativa is published under a Creative Commons licence.