Una eina per a l'acció tutorial: el Qüestionari d'hàbits de treball intel·lectual Q.H.T.I. 90

Autors/ores

  • Josep Lluís Sebastià
  • Josep Lluís Valls

DOI:

https://doi.org/10.17345/comeduc199656-57

Paraules clau:

Acció tutorial, Hàbits de treball intel·lectual, Educació Secundària.

Resum

El llibre Una eina per a l'acció tutorial: el Qüestionari d'hàbits de treball Intel·lectual Q.H.T.I. 90 de Sebastià J.L. i Valls J.L. aporta elements importants als tutors d’Educació Secundària Obligatòria, pel que fa a l’explotació pedagògica d’un qüestionari d’hàbits d’estudi. El qüestionari Q.H.T.I.90 permet mesurar conceptes i procediments, i pot ser utilitzat pel tutor en les avaluacions inicial i sumativa, però de forma especial en l’avaluació formativa.

Descàrregues

Les dades de descàrrega encara no estan disponibles.

Descàrregues

Publicades

16-02-2014

Com citar

Sebastià, J. L., & Valls, J. L. (2014). Una eina per a l’acció tutorial: el Qüestionari d’hàbits de treball intel·lectual Q.H.T.I. 90. Comunicació Educativa, (9), 56–57. https://doi.org/10.17345/comeduc199656-57

Número

Secció

Articles

Articles més llegits del mateix autor/a