Una auditoria mediambiental per a centres educatius

Autors/ores

  • Federació de Moviments de Renovació Pedagògica de Catalunya

DOI:

https://doi.org/10.17345/comeduc199655

Paraules clau:

Educació ambiental, Auditoria mediambiental, Educació Primària, Educació Secundària.

Resum

Les experiències d’educació ambiental que es duen a terme als centres són variades i de llarga tradició, malgrat que la majoria de vegades no portin aquest títol. La posada en marxa de la Reforma Educativa també ha donat un impuls important a aquest tema al plantejar l’educació ambiental com un eix transversal que ha de ser objecte de programació en els diversos nivells de l’Educació Primària i Secundària. La Federació de Moviments Pedagògics de Catalunya, dins el marc del I Congrés de la Renovació Pedagògica, ha elaborat una auditoria mediambiental, que vol ser una eina útil per als mestres i els centres que vulguin elaborar el seu programa d’educació ambiental i que aquest formi part del projecte educatiu de centre.

Descàrregues

Les dades de descàrrega encara no estan disponibles.

Descàrregues

Publicades

16-02-2014

Com citar

de Moviments de Renovació Pedagògica de Catalunya, F. (2014). Una auditoria mediambiental per a centres educatius. Comunicació Educativa, (9), 55. https://doi.org/10.17345/comeduc199655

Número

Secció

Articles