Treballem la psicomotricitat a parvulari

Autors/ores

  • Isabel Viscarro
  • Joan Fuguet

DOI:

https://doi.org/10.17345/comeduc199643-47

Paraules clau:

Didàctica de l’Expressió Corporal, Educació Infantil, Descoberta d’un mateix.

Resum

L’experiència que presentem forma part del projecte psicomotriu que estem realitzant al parvulari del CEIP de Pràctiques de Tarragona, amb els nens i nenes de segon cicle d’Educació Infantil. Tots sabem que els infants segueixen un procés de maduració, i cal tenir-lo present a l’hora de treballar amb ells la psicomotricitat per tal de desvetllar-lo de manera adequada segons les seves necessitats. Els educadors hem de partir d’aquestes necessitats dels nens i nenes, de la seva expressivitat i manera de comunicar-se. Hem de tenir una actitud d’atenció, d’acollida i de comunicació en tot moment, que permeti arribar a uns objectius educatius. El model metodològic que presentem posa l’accent en la globalitat i el desig del nen i la nena, amb un projecte individualitzat per a cadascun d’ells. L’espai està organitzat per racons, utilitzant materials diversos i respectant l’itinerari escollit per cada nen i nena, així com el temps de permanència en els diferents racons.

Descàrregues

Les dades de descàrrega encara no estan disponibles.

Descàrregues

Publicades

16-02-2014

Com citar

Viscarro, I., & Fuguet, J. (2014). Treballem la psicomotricitat a parvulari. Comunicació Educativa, (9), 43–47. https://doi.org/10.17345/comeduc199643-47

Número

Secció

Articles

Articles més llegits del mateix autor/a

1 2 3 > >>