Podem dibuixar el sistema solar?

Autors/ores

  • Agustí Salvat
  • José Sánchez

DOI:

https://doi.org/10.17345/comeduc199637-42

Paraules clau:

Sistema Solar, Proporcionalitat, Escales, Didàctica de les Ciències Experimentals.

Resum

L’antiga dita que una imatge val més que mil paraules també és extrapolable al cas de dibuixos, diagrames o representacions esquemàtiques. Un bon dibuix en un llibre científic, revista, enciclopèdia, pissarra de la classe o article d’un diari significa un gran ajut a l’hora de transmetre una informació i pretendre que la persona a la qual va  dirigida capti, sense deformacions, el significat real d’allò que se li presenta. L’acte de preparar un dibuix a escala certament pot ajudar els nostres alumnes en la qüestió de captar la realitat del món físic. Malauradament, l’afirmació en sentit contrari també és vàlida: un dibuix incorrecte és més nociu que mil paraules.

Descàrregues

Les dades de descàrrega encara no estan disponibles.

Descàrregues

Publicades

16-02-2014

Com citar

Salvat, A., & Sánchez, J. (2014). Podem dibuixar el sistema solar?. Comunicació Educativa, (9), 37–42. https://doi.org/10.17345/comeduc199637-42

Número

Secció

Articles

Articles més llegits del mateix autor/a

1 2 3 > >>