Autonomia i educació

Autors/ores

  • Congrés de Renovació Pedagògica

DOI:

https://doi.org/10.17345/comeduc199633-34

Paraules clau:

Autonomia educativa, Renovació Pedagògica,

Resum

El debat sobre l’autonomia és un debat complex, en la teoria i en la pràctica. En la teoria perquè afecta una de les característiques bàsiques del model educatiu que defensem, i en la pràctica, perquè un alt percentatge de les problemàtiques de l’escola està relacionat amb l’autonomia educativa. És un debat d’actualitat. El debat sorgeix en un moment de crisi i de reforma del sistema educatiu, de crisi dels serveis públics en general i del sistema funcionarial en concret.; en un moment en què hi ha coincidència en alguns sectors que l’autonomia dels centres educatius pot solucionar part de les problemàtiques actuals. És un debat obert, perquè no hi ha coincidència en quines són les mesures, en quin nivell d’autonomia hem de treballar, o com s’han d’aplicar.

Descàrregues

Les dades de descàrrega encara no estan disponibles.

Descàrregues

Publicades

16-02-2014

Com citar

de Renovació Pedagògica, C. (2014). Autonomia i educació. Comunicació Educativa, (9), 33–34. https://doi.org/10.17345/comeduc199633-34

Número

Secció

Articles