Actors, mims i altres pallassades. 3, 2, 1, acció!

Autors/ores

  • Patrícia Florenza Satorres Escola Pública Guillem Fortuny (Cambrils)

DOI:

https://doi.org/10.17345/comeduc201761-76

Paraules clau:

Joc simbòlic, desinhibició, recursos expressius, llenguatge corporal, creativitat, comunicació corporal (representació i interpretació).

Resum

Des de fa uns anys, a l’Escola Guillem Fortuny de Cambrils duem a terme una experiència expressiva, vivencial i creativa en què, mitjançant l’experimentació dels diferents recursos expressius i el treball del llenguatge corporal, els alumnes fan representacions amb mímica en grups cooperatius.
L’expressió corporal potencia el desenvolupament natural de les expressions i manifestacions corporals de l’infant, amb la idea que sigui ell mateix i que el joc amb el cos li serveixi per conèixer-se i aprendre a comunicar-se sense contradiccions que l’inhibeixin.

Descàrregues

Les dades de descàrrega encara no estan disponibles.

Descàrregues

Publicades

24-03-2020

Com citar

Florenza Satorres, P. (2017). Actors, mims i altres pallassades. 3, 2, 1, acció!. Comunicació Educativa, (30), 61–76. https://doi.org/10.17345/comeduc201761-76 (Original work published March 24, 2020)

Número

Secció

Articles