Factors emocionals i aprenentatge

Autors/ores

  • Inés Tomàs

DOI:

https://doi.org/10.17345/comeduc199622-24

Paraules clau:

Factors emocionals en l’aprenentage, Intervenció psicoterapèutica.

Resum

Sovint es parla dels factors emocionals i la seva incidència en l’aprenentatge. En altres moments («Comunicació Educativa», març 1994) hem fet referència als possibles conflictes, no necessàriament conscients dels educadors que, transferits a l’alumne que els desperta per una o altra similitud, interferien les relacions que se estableixen entre tots dos, i com a conseqüència en l’aprenentatge de l’alumne. El nostre propòsit avui, és donar compte de com dificultats en l’àrea afectivo-emocional d’un nen impedeixen l’aprenentatge inicial de la lectoescriptura. I de com l’actuació conjunta d’una logopeda i un psicoterapeuta va permetre que s’aconseguís aquest aprenentatge.

Descàrregues

Les dades de descàrrega encara no estan disponibles.

Descàrregues

Publicades

16-02-2014

Com citar

Tomàs, I. (2014). Factors emocionals i aprenentatge. Comunicació Educativa, (9), 22–24. https://doi.org/10.17345/comeduc199622-24

Número

Secció

Articles