Factors emocionals i aprenentatge

Número

Secció

Articles

Autors/ores

  • Inés Tomàs

Paraules clau:

Factors emocionals en l’aprenentage, Intervenció psicoterapèutica.

Publicat

16-02-2014

Resum

Sovint es parla dels factors emocionals i la seva incidència en l’aprenentatge. En altres moments («Comunicació Educativa», març 1994) hem fet referència als possibles conflictes, no necessàriament conscients dels educadors que, transferits a l’alumne que els desperta per una o altra similitud, interferien les relacions que se estableixen entre tots dos, i com a conseqüència en l’aprenentatge de l’alumne. El nostre propòsit avui, és donar compte de com dificultats en l’àrea afectivo-emocional d’un nen impedeixen l’aprenentatge inicial de la lectoescriptura. I de com l’actuació conjunta d’una logopeda i un psicoterapeuta va permetre que s’aconseguís aquest aprenentatge.

Descàrregues

Agències de suport

No

Descàrregues

Les dades de descàrrega encara no estan disponibles.

Com citar

Factors emocionals i aprenentatge. (2014). Comunicació Educativa, 9, 22-24. https://doi.org/10.17345/comeduc199622-24

Articles similars

1-10 de 351

També podeu iniciar una cerca avançada per similitud per a aquest article.

Trameses

Si voleu publicar en alguna de les nostres capçaleres, cal que us poseu en contacte amb cada revista mitjançant el vostre correu electrònic.

Saber més

Fer una tramesa

Desenvolupat per

Darreres publicacions

Paraules clau