Els sistemes educatius comprensius i els nens i joves amb síndrome d'atenció deficient

Número

Secció

Articles

Autors/ores

  • Francesc Martínez

Paraules clau:

Dèficit d’atenció, Desordres psiquiàtrics, Salut mental.

Publicat

16-02-2014

Resum

Una de les grans dificultats de l’epidemiologia psiquiàtrica és que el diagnòstic de desordre mental és mal acceptat tant pels pacients com per les seves famílies. Per això la població és molt reticent respecte al registre sistemàtic de dades psiquiàtriques, fins i tot si és un registre anònim (McNEDEY-SAIAG,1991). A més a més, si és difícil acceptar el diagnòstic de malaltia mental en el cas dels adults, encara ho és més si es tracta de nens i joves. Però, tot i les dificultats d’investigació epidemiològica en aquest camp, estudis cada vegada més amplis i acurats indiquen una prevalença força elevada dels desordres psiquiàtrics en nens i adolescents.

Descàrregues

Agències de suport

No

Descàrregues

Les dades de descàrrega encara no estan disponibles.

Com citar

Martínez, F. (2014). Els sistemes educatius comprensius i els nens i joves amb síndrome d’atenció deficient. Comunicació Educativa, 9, 18-20. https://doi.org/10.17345/comeduc199618-20

Articles similars

1-10 de 43

També podeu iniciar una cerca avançada per similitud per a aquest article.

Trameses

Si voleu publicar en alguna de les nostres capçaleres, cal que us poseu en contacte amb cada revista mitjançant el vostre correu electrònic.

Saber més

Metrics

185
91
276

Fer una tramesa

Desenvolupat per

Darreres publicacions

Paraules clau