Els sistemes educatius comprensius i els nens i joves amb síndrome d'atenció deficient
DOI:
https://doi.org/10.17345/comeduc199618-20Paraules clau:
Dèficit d’atenció, Desordres psiquiàtrics, Salut mental.Resum
Una de les grans dificultats de l’epidemiologia psiquiàtrica és que el diagnòstic de desordre mental és mal acceptat tant pels pacients com per les seves famílies. Per això la població és molt reticent respecte al registre sistemàtic de dades psiquiàtriques, fins i tot si és un registre anònim (McNEDEY-SAIAG,1991). A més a més, si és difícil acceptar el diagnòstic de malaltia mental en el cas dels adults, encara ho és més si es tracta de nens i joves. Però, tot i les dificultats d’investigació epidemiològica en aquest camp, estudis cada vegada més amplis i acurats indiquen una prevalença força elevada dels desordres psiquiàtrics en nens i adolescents.Descàrregues
Les dades de descàrrega encara no estan disponibles.
Descàrregues
Publicades
16-02-2014
Com citar
Martínez, F. (2014). Els sistemes educatius comprensius i els nens i joves amb síndrome d’atenció deficient. Comunicació Educativa, (9), 18–20. https://doi.org/10.17345/comeduc199618-20
Número
Secció
Articles
Llicència
The journal Comunicació Educativa is published under a Creative Commons licence.