Els sistemes educatius comprensius i els nens i joves amb síndrome d'atenció deficient

Autors/ores

  • Francesc Martínez

DOI:

https://doi.org/10.17345/comeduc199618-20

Paraules clau:

Dèficit d’atenció, Desordres psiquiàtrics, Salut mental.

Resum

Una de les grans dificultats de l’epidemiologia psiquiàtrica és que el diagnòstic de desordre mental és mal acceptat tant pels pacients com per les seves famílies. Per això la població és molt reticent respecte al registre sistemàtic de dades psiquiàtriques, fins i tot si és un registre anònim (McNEDEY-SAIAG,1991). A més a més, si és difícil acceptar el diagnòstic de malaltia mental en el cas dels adults, encara ho és més si es tracta de nens i joves. Però, tot i les dificultats d’investigació epidemiològica en aquest camp, estudis cada vegada més amplis i acurats indiquen una prevalença força elevada dels desordres psiquiàtrics en nens i adolescents.

Descàrregues

Les dades de descàrrega encara no estan disponibles.

Descàrregues

Publicades

16-02-2014

Com citar

Martínez, F. (2014). Els sistemes educatius comprensius i els nens i joves amb síndrome d’atenció deficient. Comunicació Educativa, (9), 18–20. https://doi.org/10.17345/comeduc199618-20

Número

Secció

Articles