Matèries i assignatures optatives i lliures a l'Ensenyament de Mestres
DOI:
https://doi.org/10.17345/comeduc19964-7Paraules clau:
Crèdits de lliure elecció, Plans d’estudi de les Universitats.Resum
El disseny dels nous plans d’estudi de les titulacions universitàries ha suposat l’aparició d’alguns aspectes nous en relació al dissenys tradicionals al nostre país. Un canvi important ha estat la incorporació als currículums d’assignatures de lliure elecció. A més de les tradicionals matèries i corresponents assignatures optatives, apareix aquesta nova idea de lliure elecció. Si les matèries optatives estan dissenyades per les universitats per a completar el currículum de l’estudiant en un determinat ensenyament i permetre que els estudiants puguin fer aquest complement entre diverses opcions, la lliure elecció suposa una major llibertat en la tria d’assignatures o crèdits per completar la formació.
Descàrregues
Descàrregues
Publicades
Com citar
Número
Secció
Llicència
The journal Comunicació Educativa is published under a Creative Commons licence.