Matèries i assignatures optatives i lliures a l'Ensenyament de Mestres

Autors/ores

  • Jaume Aymí
  • Antoni Gavaldà
  • Luisa Girondo
  • Isabel Viscarro

DOI:

https://doi.org/10.17345/comeduc19964-7

Paraules clau:

Crèdits de lliure elecció, Plans d’estudi de les Universitats.

Resum

El disseny dels nous plans d’estudi de les titulacions universitàries ha suposat l’aparició d’alguns aspectes nous en relació al dissenys tradicionals al nostre país. Un canvi important ha estat la incorporació als currículums d’assignatures de lliure elecció. A més de les tradicionals matèries i corresponents assignatures optatives, apareix aquesta nova idea de lliure elecció. Si les matèries optatives estan dissenyades per les universitats per a completar el currículum de l’estudiant en un determinat ensenyament i permetre que els estudiants puguin fer aquest complement entre diverses opcions, la lliure elecció suposa una major llibertat en la tria d’assignatures o crèdits per completar la formació. 

Descàrregues

Les dades de descàrrega encara no estan disponibles.

Descàrregues

Publicades

16-02-2014

Com citar

Aymí, J., Gavaldà, A., Girondo, L., & Viscarro, I. (2014). Matèries i assignatures optatives i lliures a l’Ensenyament de Mestres. Comunicació Educativa, (9), 4–7. https://doi.org/10.17345/comeduc19964-7

Número

Secció

Articles

Articles més llegits del mateix autor/a

1 2 3 4 5 6 7 8 > >>