Mapas conceptuales. Una técnica para aprender

Número

Secció

Articles

Autors/ores

  • Agustí Salvat

Paraules clau:

Mapa conceptual, Constructivisme, Aprenentatge significatiu.

Publicat

10-02-2014

Resum

El grup de professors que han elaborat el llibre de diferents nivells educatius (des d’educació infantil fins a universitat), “Mapas conceptuales. Una técnica para aprender”, dirigit i coordinat per Antonio Ontoria, ja fa temps que analitza la forma d’acostar-se a la realitat concreta del treball a l’aula des d’una òptica constructivista. Els preocupa l’alumne i el seu aprenentatge: com facilitar-lo?. La resposta condueix al model d’aprenentatge potenciat a la reforma. Construir i compartir coneixements, aprendre significativament, aprendre a aprendre, ensenyar a pensar… són idees que han portat als autors a reflexionar sobre la pròpia pràctica docent amb els seus alumnes.

Descàrregues

Agències de suport

No

Descàrregues

Les dades de descàrrega encara no estan disponibles.

Com citar

Mapas conceptuales. Una técnica para aprender. (2014). Comunicació Educativa, 8, 58. https://doi.org/10.17345/comeduc199558

Articles similars

1-10 de 87

També podeu iniciar una cerca avançada per similitud per a aquest article.

Articles més llegits del mateix autor/a

1 2 3 > >> 

Trameses

Si voleu publicar en alguna de les nostres capçaleres, cal que us poseu en contacte amb cada revista mitjançant el vostre correu electrònic.

Saber més

Fer una tramesa

Desenvolupat per

Darreres publicacions

Paraules clau