Tradició educativa nacionalista a Eslovènia i educació matemàtica

Número

Secció

Articles

Autors/ores

  • Joaquim Giménez
  • Dusan Pagon
  • Marko Razpet

Paraules clau:

Sistema Educatiu Eslovè, Didàctica de les Matemàtiques, Educació Secundària.

Publicat

09-02-2014

Resum

Ja portem dos anys i mig de relacions entre aquest país amb 22 km de costa mediterrània i la Universitat Rovira i Virgili. És un bon moment per reflexionar sobre alguns trets del sistema educatiu eslovè, la formació del professorat i l’especificitat de l’educació matemàtica en aquesta formació. El Programa Tempus-Phare anomenat Millora de la formació dels ensenyants de secundària en Matemàtica, on s’emmarquen les nostres relacions és un programa d’ajut material de la Unió Europea a països de l’àrea de l’Est d’Europa i de mobilitat de professors i estudiants. Una de les àrees prioritàries per a Eslovènia era precisament la Formació didàctica específica del Professorat de Secundària.

Descàrregues

Agències de suport

No

Descàrregues

Les dades de descàrrega encara no estan disponibles.

Com citar

Giménez, J., Pagon, D., & Razpet, M. (2014). Tradició educativa nacionalista a Eslovènia i educació matemàtica. Comunicació Educativa, 8, 17-19. https://doi.org/10.17345/comeduc199517-19

Articles similars

1-10 de 508

També podeu iniciar una cerca avançada per similitud per a aquest article.

Trameses

Si voleu publicar en alguna de les nostres capçaleres, cal que us poseu en contacte amb cada revista mitjançant el vostre correu electrònic.

Saber més

Metrics

330
110
440

Fer una tramesa

Desenvolupat per

Darreres publicacions

Paraules clau