Tradició educativa nacionalista a Eslovènia i educació matemàtica
Número
Secció
Articles
Paraules clau:
Sistema Educatiu Eslovè, Didàctica de les Matemàtiques, Educació Secundària.
Publicat
09-02-2014
Resum
Ja portem dos anys i mig de relacions entre aquest país amb 22 km de costa mediterrània i la Universitat Rovira i Virgili. És un bon moment per reflexionar sobre alguns trets del sistema educatiu eslovè, la formació del professorat i l’especificitat de l’educació matemàtica en aquesta formació. El Programa Tempus-Phare anomenat Millora de la formació dels ensenyants de secundària en Matemàtica, on s’emmarquen les nostres relacions és un programa d’ajut material de la Unió Europea a països de l’àrea de l’Est d’Europa i de mobilitat de professors i estudiants. Una de les àrees prioritàries per a Eslovènia era precisament la Formació didàctica específica del Professorat de Secundària.Descàrregues
Agències de suport
NoLlicència
The journal Comunicació Educativa is published under a Creative Commons licence.
Descàrregues
Les dades de descàrrega encara no estan disponibles.
Com citar
Giménez, J., Pagon, D., & Razpet, M. (2014). Tradició educativa nacionalista a Eslovènia i educació matemàtica. Comunicació Educativa, 8, 17-19. https://doi.org/10.17345/comeduc199517-19
