L'educació de l'educador

Autors/ores

  • Inés Tomàs

DOI:

https://doi.org/10.17345/comeduc199425-26

Paraules clau:

Psicologia de l’Educació, Projecció, Vincles a l’aula, Transferència.

Resum

Al llarg de la meva experiència com a docent universitària he tingut la sort d’accedir a nombrosos testimonis de mestres, els quals, sovint, han mostrat la preocupació per la seva tasca a l’àmbit laboral. Aquests mestres han pensat i reflexionat sobre les relacions emocionals que s’estableixen entre els seus alumnes i ells, i han intentat aclarir els factors que interfereixen en aquestes relacions. Alhora, han fet dipositaris de les seves preocupacions altres companys universitaris i a mi mateixa, com a professora d’una assignatura que pertany al currículum de psicologia escolar. D’aquesta manera, a la classe han sorgit fructíferes reflexions entorn d’elements individuals, no necessàriament conscients, però que estan operant en el seu rol de la professió.

Descàrregues

Les dades de descàrrega encara no estan disponibles.

Descàrregues

Publicades

2014-01-18

Com citar

Tomàs, I. (2014). L’educació de l’educador. Comunicació Educativa, (7), 25–26. https://doi.org/10.17345/comeduc199425-26

Número

Secció

Articles