L'adequació dels objectius generals d'etapa, en el marc de l'elaboració del projecte curricular (I)
DOI:
https://doi.org/10.17345/comeduc199421-23Paraules clau:
Reforma Educativa, Objectius generals d’Etapa, Projecte Curricular de Centre.Resum
És important que tot l’equip de mestres d’una escola comparteixi els mateixos objectius, independentment dels nivells i de les àrees on treballin. Ara, amb la Reforma, se’ns ofereix una bona oportunitat de començar a fer realitat aquest principi: la redacció/construcció dels Projectes Curriculars de Centre comporta l’adequació dels objectius generals de les diferents etapes educatives al context de l’escola. Aquesta adequació pot comportar nivells de treball o d’aproximació molt diversos en funció de les característiques de l’escola i dels mestres que la realitzin. De tota manera, però, sigui quin sigui el resultat d’aquesta adequació, el cert és que s’haurà avançat en la pràctica del treball en grup.Descàrregues
Les dades de descàrrega encara no estan disponibles.
Descàrregues
Publicades
18-01-2014
Com citar
Queralt, E. (2014). L’adequació dels objectius generals d’etapa, en el marc de l’elaboració del projecte curricular (I). Comunicació Educativa, (7), 21–23. https://doi.org/10.17345/comeduc199421-23
Número
Secció
Articles
Llicència
The journal Comunicació Educativa is published under a Creative Commons licence.