Los procedimientos: Aprendizaje, enseñanza y evaluación
DOI:
https://doi.org/10.17345/comeduc199356Paraules clau:
Ensenyament-aprenentatge, Avaluació, Procediments.Resum
En el llibre de Enric Valls Los procedimientos: aprendizaje, enseñanza y evaluación es vol deixar clar, en efecte, que el "redescobriment" dels procediments i dels continguts, en general, que fan les noves propostes curriculars no ha d'interpretar-se com un simple moviment actual d'ensenyar més del que fins ara s'ensenyava, sinó sobretot com l'intent d'oferir a l'alumnat el conjunt complet de dimensions del saber que es poden trobar en qualsevol objecte de coneixement (la conceptual, la instrumental, la valorativa, principalment). Per això, tot i que el tema principal va de procediments, què son, com se seleccionen i ordenen, com s'aprenen i s'ensenyen, com s'avaluen, aquestes qüestions no poden tractar-se a part sense prendre en consideració la resta de components curriculars.Descàrregues
Les dades de descàrrega encara no estan disponibles.
Descàrregues
Publicades
10-01-2014
Com citar
Vallès, J. (2014). Los procedimientos: Aprendizaje, enseñanza y evaluación. Comunicació Educativa, (6), 56. https://doi.org/10.17345/comeduc199356
Número
Secció
Articles
Llicència
The journal Comunicació Educativa is published under a Creative Commons licence.