Los procedimientos: Aprendizaje, enseñanza y evaluación

Número

Secció

Articles

Autors/ores

  • Jordi Vallès

Paraules clau:

Ensenyament-aprenentatge, Avaluació, Procediments.

Publicat

10-01-2014

Resum

En el llibre de Enric Valls Los procedimientos: aprendizaje, enseñanza y evaluación es vol deixar clar, en efecte, que el "redescobriment" dels procediments i dels continguts, en general, que fan les noves propostes curriculars no ha d'interpretar-se com un simple moviment actual d'ensenyar més del que fins ara s'ensenyava, sinó sobretot com l'intent d'oferir a l'alumnat el conjunt complet de dimensions del saber que es poden trobar en qualsevol objecte de coneixement (la conceptual, la instrumental, la valorativa, principalment). Per això, tot i que el tema principal va de procediments, què son, com se seleccionen i ordenen, com s'aprenen i s'ensenyen, com s'avaluen, aquestes qüestions no poden tractar-se a part sense prendre en consideració la resta de components curriculars.

Descàrregues

Agències de suport

No

Descàrregues

Les dades de descàrrega encara no estan disponibles.

Com citar

Vallès, J. (2014). Los procedimientos: Aprendizaje, enseñanza y evaluación. Comunicació Educativa, 6, 56. https://doi.org/10.17345/comeduc199356

Articles similars

1-10 de 138

També podeu iniciar una cerca avançada per similitud per a aquest article.

Trameses

Si voleu publicar en alguna de les nostres capçaleres, cal que us poseu en contacte amb cada revista mitjançant el vostre correu electrònic.

Saber més

Metrics

253
69
322

Fer una tramesa

Desenvolupat per

Darreres publicacions

Paraules clau