El còmic a la Didàctica de les Ciències Experimentals

Autors/ores

  • Agustí Salvat
  • José Sánchez

DOI:

https://doi.org/10.17345/comeduc199343-48

Paraules clau:

Didàctica de les Ciències Experimentals, Còmic, Educació Primària

Resum

L'entorn actual del nen és estructurat d'una forma que no li queda temps per a llegir i, per tant, l'ús de la lectura com a reforç -o suport- del que ha après, o com a mitjà d'ampliació, és fora de lloc. Potser ara és el moment de reconsiderar la qüestió i plantejar la forma que li permeti -al nen- tornar a ella. Amb aquesta finalitat es pot emprar la historieta gràfica. Malgrat que inicialment es considerà més apropiada per a l'ensenyament primari, l'experiència ha mostrat que en realitat la revista infantil és a les mans de totes les edats.

Descàrregues

Les dades de descàrrega encara no estan disponibles.

Descàrregues

Publicades

10-01-2014

Com citar

Salvat, A., & Sánchez, J. (2014). El còmic a la Didàctica de les Ciències Experimentals. Comunicació Educativa, (6), 43–48. https://doi.org/10.17345/comeduc199343-48

Número

Secció

Articles