El còmic a la Didàctica de les Ciències Experimentals
Número
Secció
Articles
Paraules clau:
Didàctica de les Ciències Experimentals, Còmic, Educació Primària
Publicat
10-01-2014
Resum
L'entorn actual del nen és estructurat d'una forma que no li queda temps per a llegir i, per tant, l'ús de la lectura com a reforç -o suport- del que ha après, o com a mitjà d'ampliació, és fora de lloc. Potser ara és el moment de reconsiderar la qüestió i plantejar la forma que li permeti -al nen- tornar a ella. Amb aquesta finalitat es pot emprar la historieta gràfica. Malgrat que inicialment es considerà més apropiada per a l'ensenyament primari, l'experiència ha mostrat que en realitat la revista infantil és a les mans de totes les edats.Descàrregues
Agències de suport
NoLlicència
The journal Comunicació Educativa is published under a Creative Commons licence.
Descàrregues
Les dades de descàrrega encara no estan disponibles.
Com citar
El còmic a la Didàctica de les Ciències Experimentals. (2014). Comunicació Educativa, 6, 43-48. https://doi.org/10.17345/comeduc199343-48