L'aprenentatge algebraic a través del joc

Autors/ores

  • Joaquim Giménez

DOI:

https://doi.org/10.17345/comeduc199339-42

Paraules clau:

Joc, Didàctica de les Matemàtiques, Àlgebra.

Resum

El joc es justifica a les classes de matemàtiques no només per «fer les coses avorrides de forma més divertida» sinó que té un valor antropològic, històric, epistemològic i didàctic. Explicarem tres elements importants: el joc forma part de la pròpia acció matemàtica, és catalitzador de capacitats cognitives i, es mostra com una eina efectiva. En un altre moment parlarem d'un altre possible valor: el joc com a instrument de control de capacitats. És a dir, formant part d'un procés d'avaluació.

Descàrregues

Les dades de descàrrega encara no estan disponibles.

Descàrregues

Publicades

10-01-2014

Com citar

Giménez, J. (2014). L’aprenentatge algebraic a través del joc. Comunicació Educativa, (6), 39–42. https://doi.org/10.17345/comeduc199339-42

Número

Secció

Articles