L'aprenentatge algebraic a través del joc
Número
Secció
Articles
Paraules clau:
Joc, Didàctica de les Matemàtiques, Àlgebra.
Publicat
10-01-2014
Resum
El joc es justifica a les classes de matemàtiques no només per «fer les coses avorrides de forma més divertida» sinó que té un valor antropològic, històric, epistemològic i didàctic. Explicarem tres elements importants: el joc forma part de la pròpia acció matemàtica, és catalitzador de capacitats cognitives i, es mostra com una eina efectiva. En un altre moment parlarem d'un altre possible valor: el joc com a instrument de control de capacitats. És a dir, formant part d'un procés d'avaluació.Descàrregues
Agències de suport
NoLlicència
The journal Comunicació Educativa is published under a Creative Commons licence.
Descàrregues
Les dades de descàrrega encara no estan disponibles.
Com citar
L’aprenentatge algebraic a través del joc. (2014). Comunicació Educativa, 6, 39-42. https://doi.org/10.17345/comeduc199339-42