L'aprenentatge algebraic a través del joc

Número

Secció

Articles

Autors/ores

  • Joaquim Giménez

Paraules clau:

Joc, Didàctica de les Matemàtiques, Àlgebra.

Publicat

10-01-2014

Resum

El joc es justifica a les classes de matemàtiques no només per «fer les coses avorrides de forma més divertida» sinó que té un valor antropològic, històric, epistemològic i didàctic. Explicarem tres elements importants: el joc forma part de la pròpia acció matemàtica, és catalitzador de capacitats cognitives i, es mostra com una eina efectiva. En un altre moment parlarem d'un altre possible valor: el joc com a instrument de control de capacitats. És a dir, formant part d'un procés d'avaluació.

Descàrregues

Agències de suport

No

Descàrregues

Les dades de descàrrega encara no estan disponibles.

Com citar

L’aprenentatge algebraic a través del joc. (2014). Comunicació Educativa, 6, 39-42. https://doi.org/10.17345/comeduc199339-42

Articles similars

1-10 de 496

També podeu iniciar una cerca avançada per similitud per a aquest article.

Trameses

Si voleu publicar en alguna de les nostres capçaleres, cal que us poseu en contacte amb cada revista mitjançant el vostre correu electrònic.

Saber més

Fer una tramesa

Desenvolupat per

Darreres publicacions

Paraules clau