La Formació Permanent i els Moviments de Renovació Pedagògica

Autors/ores

  • Moviment de Renovació Pedagògica del Camp de Tarragona

DOI:

https://doi.org/10.17345/comeduc199335-38

Paraules clau:

Formació Permanent del Professorat, Qualitat educativa, Moviment de Renovació Pedagògica.

Resum

En el debat actual sobre la formació permanent hi ha una constatació acceptada per tothom: la gran importància que té en el moment d'abordar canvis i reformes en profunditat del sistema educatiu. En els països desenvolupats econòmicament, el debat sobre l'escolarització generalitzada dels anys seixanta ha donat pas al debat sobre la qualitat de l'ensenyament. En el curs d'aquest debat, que s'està realitzant paral·lelament a una situació de profunda crisi i desorientació de l'educació, el sistema escolar i la professió docent, la formació permanent esdevé l'abracadabra que es pronuncia quan es vol diagnosticar o, millor dit, receptar allò que ens ha de fer superar totes les crisis.

Descàrregues

Les dades de descàrrega encara no estan disponibles.

Descàrregues

Publicades

10-01-2014

Com citar

de Renovació Pedagògica del Camp de Tarragona, M. (2014). La Formació Permanent i els Moviments de Renovació Pedagògica. Comunicació Educativa, (6), 35–38. https://doi.org/10.17345/comeduc199335-38

Número

Secció

Articles