Converses amb Francesc Imbernon
Número
Secció
Articles
Paraules clau:
Converses, Didàctiques, Formació Permanent del Professorat, Investigació Docent.
Publicat
10-01-2014
Resum
Francesc Imbernon és catedràtic de Didàctica a l'Escola de Mestres de la Universitat de Barcelona. Mestre i doctor en pedagogia, sempre ha estat preocupat per la pràctica educativa. Aquesta preocupació l'ha portat no únicament a desenvolupar la seva tasca a la formació inicial, sinó a la formació permanent del professorat. Va ser coordinador de l'experiència F.O.P.L, i aquesta inquietud per la formació l'ha arrossegada fins avui dia. Ha publicat diversos llibres sobre alternatives pedagògiques (Una alternativa pedagògica, Edit. Laia, 1982; Mitjans gràfics de reproducció a l'escola, Edit. Graó, 1986) i de formació del professorat (La formació permanent del professorat. Anàlisi de la formació dels formadors, Edit. Barcanova, 1987; La formación del profesorado: el reto de la reforma, Edit. Laia, 1989; Formación permanente del profesorado en los paises de la CEE, Edit. Horsori/ICE, 1993). També ha publicat diversos articles a «Guix» (de la qual és director), com «Cuadernos de Pedagogía», «Aula de Innovación», «Investigación en la escuela», «Revista de Educación», entre d'altres.Descàrregues
Agències de suport
NoLlicència
The journal Comunicació Educativa is published under a Creative Commons licence.
Descàrregues
Les dades de descàrrega encara no estan disponibles.
Com citar
Converses amb Francesc Imbernon. (2014). Comunicació Educativa, 6, 8-14. https://doi.org/10.17345/comeduc19938-14