Didàctica de...: Vivència d'innovació educativa

Autors/ores

  • Àrees de didàctica de les Ciències Experimentals, de les Ciències Socials, de l'Expressió Plàstica, de la Llengua i la Literatura i de les Matemàtiques

DOI:

https://doi.org/10.17345/comeduc19934-6

Paraules clau:

Didàctica de les Ciències Experimentals, Didàctica de les Ciències Socials, Didàctica de l'Expressió Corporal, Didàctica de l'Expressió Plàstica, Didàctica de la Llengua i la Literatura, Didàctica de les Matemàtiques

Resum

Les didàctiques específiques no són només una demanda social derivada d'unes necessitats educatives. Són també una realitat científica autònoma, epistemològicament coherent i avalada per la recerca i la literatura científica produïda en les últimes dècades. En efecte, la reflexió teòrica i pràctica pròpia deixa de ser simplement metodològica i tècnica. No és estrany que a les revistes d'ensenyament s'hagi pogut anunciar la celebració de més d'una trentena de congressos, complementat amb més de vint-i-cinc publicacions específiques i gairebé un miler d'articles publicats pels especialistes en les diverses "didàctiques de..."

Descàrregues

Les dades de descàrrega encara no estan disponibles.

Descàrregues

Publicades

10-01-2014

Com citar

de l’Expressió Plàstica, de la Llengua i la Literatura i de les Matemàtiques, Àrees de didàctica de les C. E. de les C. S. (2014). Didàctica de.: Vivència d’innovació educativa. Comunicació Educativa, (6), 4–6. https://doi.org/10.17345/comeduc19934-6

Número

Secció

Articles