Los contenidos en la Reforma. Enseñanza, aprendizaje de conceptos, procedimientos y actitudes
DOI:
https://doi.org/10.17345/comeduc199257-58Paraules clau:
Reforma Educativa, Continguts.Resum
César Coll, Juan Ignacio Pozo, Bernabé Sarabia i Enrics Valls, autors de Los contenidos en la Reforma, aborden de forma sistemàtica, amb un llenguatge molt entenedor i d'acord amb un esquema comú, aspectes tan interessants com: què son i què tenen d'específic cadascun dels continguts de la Reforma; com es poden aprendre i ensenyar de manera significativa; com pot avaluar-se la seva adquisició; com es relacionen entre ells; quin son els criteris perquè hi constin en els currículums de les diferents etapes educatives.Descàrregues
Les dades de descàrrega encara no estan disponibles.
Descàrregues
Publicades
30-12-2013
Com citar
Conde, C. (2013). Los contenidos en la Reforma. Enseñanza, aprendizaje de conceptos, procedimientos y actitudes. Comunicació Educativa, (5), 57–58. https://doi.org/10.17345/comeduc199257-58
Número
Secció
Articles
Llicència
The journal Comunicació Educativa is published under a Creative Commons licence.