Ideas científicas en la infancia y la adolescencia

Número

Secció

Articles

Autors/ores

  • Agustí Salvat

Paraules clau:

Didàctica de les Ciències Experimentals, Educació Secundaria

Publicat

30-12-2013

Resum

Les autores del llibre Ideas científicas en la infancia y la adolescencia, Rosalind Driver, Edith Guesne i Andrée Tiberghien, són excel·lents investigadores, també, en la didàctica de les ciències, han recopilat i estructurat els principals treballs sorgits al voltant de les concepcions científiques dels estudiants d'edats compreses entre els onze i els setze anys. Els escolars inicien l'aprenentatge de les ciències amb les seves pròpies idees i interpretacions dels fenòmens que van a estudiar, fins i tot quan encara no han rebut una instrucció sistemàtica en aquestes matèries. Les seves idees són el resultat natural de l'experiència quotidiana respecte a les activitats físiques pràctiques, dels comentaris d'altres persones i de la influència dels mitjans de comunicació social.

Descàrregues

Agències de suport

No

Descàrregues

Les dades de descàrrega encara no estan disponibles.

Com citar

Salvat, A. (2013). Ideas científicas en la infancia y la adolescencia. Comunicació Educativa, 5, 55. https://doi.org/10.17345/comeduc199255

Articles més llegits del mateix autor/a

1 2 3 > >> 

Trameses

Si voleu publicar en alguna de les nostres capçaleres, cal que us poseu en contacte amb cada revista mitjançant el vostre correu electrònic.

Saber més

Metrics

568
250
818

Fer una tramesa

Desenvolupat per

Darreres publicacions

Paraules clau