Ideas científicas en la infancia y la adolescencia

Autors/ores

  • Agustí Salvat

DOI:

https://doi.org/10.17345/comeduc199255

Paraules clau:

Didàctica de les Ciències Experimentals, Educació Secundaria

Resum

Les autores del llibre Ideas científicas en la infancia y la adolescencia, Rosalind Driver, Edith Guesne i Andrée Tiberghien, són excel·lents investigadores, també, en la didàctica de les ciències, han recopilat i estructurat els principals treballs sorgits al voltant de les concepcions científiques dels estudiants d'edats compreses entre els onze i els setze anys. Els escolars inicien l'aprenentatge de les ciències amb les seves pròpies idees i interpretacions dels fenòmens que van a estudiar, fins i tot quan encara no han rebut una instrucció sistemàtica en aquestes matèries. Les seves idees són el resultat natural de l'experiència quotidiana respecte a les activitats físiques pràctiques, dels comentaris d'altres persones i de la influència dels mitjans de comunicació social.

Descàrregues

Les dades de descàrrega encara no estan disponibles.

Descàrregues

Publicades

30-12-2013

Com citar

Salvat, A. (2013). Ideas científicas en la infancia y la adolescencia. Comunicació Educativa, (5), 55. https://doi.org/10.17345/comeduc199255

Número

Secció

Articles

Articles més llegits del mateix autor/a

1 2 3 > >>