Ideas científicas en la infancia y la adolescencia
Número
Secció
Articles
Paraules clau:
Didàctica de les Ciències Experimentals, Educació Secundaria
Publicat
30-12-2013
Resum
Les autores del llibre Ideas científicas en la infancia y la adolescencia, Rosalind Driver, Edith Guesne i Andrée Tiberghien, són excel·lents investigadores, també, en la didàctica de les ciències, han recopilat i estructurat els principals treballs sorgits al voltant de les concepcions científiques dels estudiants d'edats compreses entre els onze i els setze anys. Els escolars inicien l'aprenentatge de les ciències amb les seves pròpies idees i interpretacions dels fenòmens que van a estudiar, fins i tot quan encara no han rebut una instrucció sistemàtica en aquestes matèries. Les seves idees són el resultat natural de l'experiència quotidiana respecte a les activitats físiques pràctiques, dels comentaris d'altres persones i de la influència dels mitjans de comunicació social.Descàrregues
Agències de suport
NoLlicència
The journal Comunicació Educativa is published under a Creative Commons licence.
Descàrregues
Les dades de descàrrega encara no estan disponibles.
Com citar
Salvat, A. (2013). Ideas científicas en la infancia y la adolescencia. Comunicació Educativa, 5, 55. https://doi.org/10.17345/comeduc199255