Ideas científicas en la infancia y la adolescencia
DOI:
https://doi.org/10.17345/comeduc199255Paraules clau:
Didàctica de les Ciències Experimentals, Educació SecundariaResum
Les autores del llibre Ideas científicas en la infancia y la adolescencia, Rosalind Driver, Edith Guesne i Andrée Tiberghien, són excel·lents investigadores, també, en la didàctica de les ciències, han recopilat i estructurat els principals treballs sorgits al voltant de les concepcions científiques dels estudiants d'edats compreses entre els onze i els setze anys. Els escolars inicien l'aprenentatge de les ciències amb les seves pròpies idees i interpretacions dels fenòmens que van a estudiar, fins i tot quan encara no han rebut una instrucció sistemàtica en aquestes matèries. Les seves idees són el resultat natural de l'experiència quotidiana respecte a les activitats físiques pràctiques, dels comentaris d'altres persones i de la influència dels mitjans de comunicació social.Descàrregues
Les dades de descàrrega encara no estan disponibles.
Descàrregues
Publicades
30-12-2013
Com citar
Salvat, A. (2013). Ideas científicas en la infancia y la adolescencia. Comunicació Educativa, (5), 55. https://doi.org/10.17345/comeduc199255
Número
Secció
Articles
Llicència
The journal Comunicació Educativa is published under a Creative Commons licence.