Jornades de l'Institut Europeu per al desenvolupament de tots els nens

Número

Secció

Articles

Autors/ores

  • Aurora Aubach
  • Elena Venini

Paraules clau:

Formació del Professorat, Desenvolupament infantil.

Publicat

30-12-2013

Resum

L'Institut Europeu per al Desenvolupament de les Potencialitats de TOTS els Nens va organitzar unes Jornades Europees a Barcelona, els dies 3, 4 i 5 de setembre passat. En les Jornades Tancades es va tractar de la Formació de Formadors amb l'intent d'organitzar una Escola Europea de Formació per a Formadors, que faciliti la preparació contínua dels ensenyants, tot ajudant-los a reflexionar sobre els objectius, els continguts, els mitjans i el material didàctic. Els Grups de Formació de Formadors es van ocupar de temes com la formació del pensament racional i científic, del descobriment i de l'aprenentatge de l'escriptura i de l'educació i les noves tecnologies.

Descàrregues

Agències de suport

No

Descàrregues

Les dades de descàrrega encara no estan disponibles.

Com citar

Aubach, A., & Venini, E. (2013). Jornades de l’Institut Europeu per al desenvolupament de tots els nens. Comunicació Educativa, 5, 52. https://doi.org/10.17345/comeduc199252

Articles similars

1-10 de 419

També podeu iniciar una cerca avançada per similitud per a aquest article.

Trameses

Si voleu publicar en alguna de les nostres capçaleres, cal que us poseu en contacte amb cada revista mitjançant el vostre correu electrònic.

Saber més

Metrics

279
153
432

Fer una tramesa

Desenvolupat per

Darreres publicacions

Paraules clau