IV Simposi de Didàctica de les Ciències Socials celebrat a Girona

Número

Secció

Articles

Autors/ores

  • Antoni Gavaldà

Paraules clau:

Didàctica de les Ciències Socials, Formació del Professorat.

Publicat

27-12-2013

Resum

L'Associació Universitària de Professors de Didàctica de les Ciències Socials ha celebrat a Girona el seu IV Simposi, durant els proppassats dies del 8 a 1'11 d'abril. En aquesta organització en dugueren el pes, sobretot, les unitats de Didàctica de les Ciències Socials de la Universitat de Girona i de l'Autònoma de Barcelona. El tema en el qual s'aplegaren el gruix majoritari de professors i professores de Didàctica de les Ciències Socials de les Escoles de Mestres de tot l'Estat va ser «La teoria i la pràctica en la formació del professorat de Ciències Socials». També hi assistiren professors d'altres nivells educatius, preocupats per trobar, en aquesta etapa de canvi curricular, aspectes de millora que puguin incidir directament o indirecta en les classes que imparteixen.

Descàrregues

Agències de suport

No

Descàrregues

Les dades de descàrrega encara no estan disponibles.

Com citar

IV Simposi de Didàctica de les Ciències Socials celebrat a Girona. (2013). Comunicació Educativa, 4, 40-41. https://doi.org/10.17345/comeduc199240-41

Articles més llegits del mateix autor/a

1 2 3 4 > >> 

Trameses

Si voleu publicar en alguna de les nostres capçaleres, cal que us poseu en contacte amb cada revista mitjançant el vostre correu electrònic.

Saber més

Fer una tramesa

Desenvolupat per

Darreres publicacions

Paraules clau