Els contes a l'escola

Autors/ores

  • M. Àngels Ollé

DOI:

https://doi.org/10.17345/comeduc199138-40

Paraules clau:

Contes, Educació infantil, Educació Primària, Didàctica de la Llengua i la Literatura.

Resum

L'ús dels contes a les llars d'infants, els parvularis i escoles d'EGB és una realitat; s'utilitzen contes en les activitats d'expressió oral, en les de lectura, en els jocs de llengua, etc. Se n'expliquen i se'n llegeixen, fins i tot els mateixos nens en creen de nous. Per aquesta raó pensem que seria bo conèixer si els elements que condicionen la mateixa naturalesa del conte -oralitat, temàtica, estructura, especialització, espai i temps, etc.- es mantenen en les narracions que actualment es fan a les aules, o si s'han introduït elements nous, i en aquest cas quins són i quina finalitat tenen.

Descàrregues

Les dades de descàrrega encara no estan disponibles.

Descàrregues

Publicades

08-12-2013

Com citar

Ollé, M. Àngels. (2013). Els contes a l’escola. Comunicació Educativa, (3), 38–40. https://doi.org/10.17345/comeduc199138-40

Número

Secció

Articles