Promoció de la digitalització per afavorir la prevenció, la detecció i la protecció de les violències en la infància i adolescència en l’àmbit local de Tarragona
Número
Secció
Notes de Recerca
Publicat
2024-11-28
Agències de suport
NoLlicència
Aquesta obra està sota una llicència internacional Creative Commons Reconeixement-NoComercial-CompartirIgual 4.0.
Els autors/ores que publiquen en aquesta revista accepten els termes següents:- Els autors/ores conserven els drets d'autor i concedeixen a la revista el dret de primera publicació de l'obra, registrada sota una llicència de reconeixement de Creative Commons (CC BY-NC-SA), que permet que se'n faci difusió reconeixent-ne l'autoria i la primera publicació en aquesta revista.
- Els autors/ores poden establir, independentment, altres disposicions contractuals que permetin la publicació de la versió publicada en aquesta revista en altres mitjans (per exemple, en un repositori institucional o en un llibre), amb el reconeixement de la publicació inicial en aquesta revista.
- Els autors/ores tenen permís per publicar la seva obra en línia i se'ls proposa de fer-ho (per exemple, en repositoris institucionals o a la seva pàgina web) abans i durant el procés de tramesa, perquè pot produir bons resultats i fer que l'obra publicada rebi més citacions (Vegeu The Effect of Open Access).
Descàrregues
Les dades de descàrrega encara no estan disponibles.
Referències
Alisic, E., Bus, M., Dulack, W., Pennings, L. & Splinter, J. (2012) “Teachers’ experiences supporting children after traumatic exposure” J Trauma Stress, 25(1): 98–101. 10.1002/jts.20709
Fricker, M. (2007) Epistemic Injustice: Power and the Ethics of Knowing. Oxford University Press.
Gencat (2016) M4Social, un projecte de tecnologia mòbil al servei de les necessitats socials.
Gencat (2021) Pla “Les escoles lliures de violències” https://educacio.gencat.cat/web/.content/home/departament/publicacions/monografies/escoles-lliures-violencies/escoles-lliures-violencies.pdf
Gencat (2022) Memòria del pla “Les escoles lliures de violències” 2021. https://educacio.gencat.cat/web/.content/home/departament/publicacions/monografies/escoles-lliures-violencies/memoria-LELV.pdf
Jones, L., Bellis, M. A., Wood, S., Hughes, K., McCoy, E., Eckley, L., Bates, G., Mikton, C., Shakespeare, T. & Officer, A. (2012) “Prevalence and risk of violence against children with disabilities: a systematic review and meta-analysis of observational studies” The Lancet (British Edition), 380(9845): 899–907. 10.1016/S0140-6736(12)60692-8
Ko, S.J., Ford, J.D., Kassam-Adams, N., Berkowitz, S.J., Wilson, C., Wong, M., Brymer, M.J. & Layne, C.M. (2008) “Creating trauma-informed systems: child welfare, education, 78 first responders, health care, juvenile justice” Professional Psychology: Research and Practice, 39(4): 396–404. 10.1037/0735-7028.39.4.396
Lima-Rodríguez, J. S., Baena-Ariza, M.T., Domínguez-Sánchez. E. i Lima-Serrano, M. (2017) “Discapacidad intelectual en niños y adolescentes: influencia en la familia y la salud familiarRevisión sistemática” Enfermería Clínica, 28(2): 89–102. 10.1016/j.enfcli.2017.10.005
M4Social (s. d.). Taula d’entitats del Tercer Sector Social de Catalunya. https://m4social.org/
UNICEF (2021) Hay casi 240 millones de niños con discapacidad en el mundo, según el análisis estadístico más completo de UNICEF hasta la fecha. https://www.unicef.org/es/comunicados-prensa/casi-240-millones-ninos-con-discapacidad-mundo-segun-analisis-estadistico
Vilariño, M., Amado, B. G., Seijo, D., Selaya, A. & Arce, R. (2022) “Consequences of child maltreatment victimisation in internalising and externalising mental health problems” Legal and Criminological Psychology, 27(2): 182–193. 10.1111/lcrp.12212
Fricker, M. (2007) Epistemic Injustice: Power and the Ethics of Knowing. Oxford University Press.
Gencat (2016) M4Social, un projecte de tecnologia mòbil al servei de les necessitats socials.
Gencat (2021) Pla “Les escoles lliures de violències” https://educacio.gencat.cat/web/.content/home/departament/publicacions/monografies/escoles-lliures-violencies/escoles-lliures-violencies.pdf
Gencat (2022) Memòria del pla “Les escoles lliures de violències” 2021. https://educacio.gencat.cat/web/.content/home/departament/publicacions/monografies/escoles-lliures-violencies/memoria-LELV.pdf
Jones, L., Bellis, M. A., Wood, S., Hughes, K., McCoy, E., Eckley, L., Bates, G., Mikton, C., Shakespeare, T. & Officer, A. (2012) “Prevalence and risk of violence against children with disabilities: a systematic review and meta-analysis of observational studies” The Lancet (British Edition), 380(9845): 899–907. 10.1016/S0140-6736(12)60692-8
Ko, S.J., Ford, J.D., Kassam-Adams, N., Berkowitz, S.J., Wilson, C., Wong, M., Brymer, M.J. & Layne, C.M. (2008) “Creating trauma-informed systems: child welfare, education, 78 first responders, health care, juvenile justice” Professional Psychology: Research and Practice, 39(4): 396–404. 10.1037/0735-7028.39.4.396
Lima-Rodríguez, J. S., Baena-Ariza, M.T., Domínguez-Sánchez. E. i Lima-Serrano, M. (2017) “Discapacidad intelectual en niños y adolescentes: influencia en la familia y la salud familiarRevisión sistemática” Enfermería Clínica, 28(2): 89–102. 10.1016/j.enfcli.2017.10.005
M4Social (s. d.). Taula d’entitats del Tercer Sector Social de Catalunya. https://m4social.org/
UNICEF (2021) Hay casi 240 millones de niños con discapacidad en el mundo, según el análisis estadístico más completo de UNICEF hasta la fecha. https://www.unicef.org/es/comunicados-prensa/casi-240-millones-ninos-con-discapacidad-mundo-segun-analisis-estadistico
Vilariño, M., Amado, B. G., Seijo, D., Selaya, A. & Arce, R. (2022) “Consequences of child maltreatment victimisation in internalising and externalising mental health problems” Legal and Criminological Psychology, 27(2): 182–193. 10.1111/lcrp.12212
Com citar
Promoció de la digitalització per afavorir la prevenció, la detecció i la protecció de les violències en la infància i adolescència en l’àmbit local de Tarragona. (2024). Arxiu d’Etnografia De Catalunya, 27, 363-367. https://doi.org/10.17345/aec27.3995