Promoció de la digitalització per afavorir la prevenció, la detecció i la protecció de les violències en la infància i adolescència en l’àmbit local de Tarragona

Número

Secció

Notes de Recerca

Autors/ores

  • Eva Zafra-Aparici Departament d’Antropologia, Filosofia i Treball Social (URV)
  • Núria Torres Rosell Departament de Dret Públic; Grup de Recerca Territori, Ciutadania i Sostenibilitat (URV)
  • Eva-Neus Miralles-Siré Departament d’Antropologia, Filosofia i Treball Social (URV)
  • Sònia Pujol Andrès Departament de Dret Públic; Grup de Recerca Territori, Ciutadania i Sostenibilitat (URV)

Publicat

2024-11-28

Resum

Promoció de la digitalització per afavorir la prevenció, la detecció i la protecció de les violències en la infància i adolescència en l’àmbit local de Tarragona.

Agències de suport

No

Descàrregues

Les dades de descàrrega encara no estan disponibles.

Referències

Alisic, E., Bus, M., Dulack, W., Pennings, L. & Splinter, J. (2012) “Teachers’ experiences supporting children after traumatic exposure” J Trauma Stress, 25(1): 98–101. 10.1002/jts.20709
Fricker, M. (2007) Epistemic Injustice: Power and the Ethics of Knowing. Oxford University Press.
Gencat (2016) M4Social, un projecte de tecnologia mòbil al servei de les necessitats socials.
Gencat (2021) Pla “Les escoles lliures de violències” https://educacio.gencat.cat/web/.content/home/departament/publicacions/monografies/escoles-lliures-violencies/escoles-lliures-violencies.pdf
Gencat (2022) Memòria del pla “Les escoles lliures de violències” 2021. https://educacio.gencat.cat/web/.content/home/departament/publicacions/monografies/escoles-lliures-violencies/memoria-LELV.pdf
Jones, L., Bellis, M. A., Wood, S., Hughes, K., McCoy, E., Eckley, L., Bates, G., Mikton, C., Shakespeare, T. & Officer, A. (2012) “Prevalence and risk of violence against children with disabilities: a systematic review and meta-analysis of observational studies” The Lancet (British Edition), 380(9845): 899–907. 10.1016/S0140-6736(12)60692-8
Ko, S.J., Ford, J.D., Kassam-Adams, N., Berkowitz, S.J., Wilson, C., Wong, M., Brymer, M.J. & Layne, C.M. (2008) “Creating trauma-informed systems: child welfare, education, 78 first responders, health care, juvenile justice” Professional Psychology: Research and Practice, 39(4): 396–404. 10.1037/0735-7028.39.4.396
Lima-Rodríguez, J. S., Baena-Ariza, M.T., Domínguez-Sánchez. E. i Lima-Serrano, M. (2017) “Discapacidad intelectual en niños y adolescentes: influencia en la familia y la salud familiarRevisión sistemática” Enfermería Clínica, 28(2): 89–102. 10.1016/j.enfcli.2017.10.005
M4Social (s. d.). Taula d’entitats del Tercer Sector Social de Catalunya. https://m4social.org/
UNICEF (2021) Hay casi 240 millones de niños con discapacidad en el mundo, según el análisis estadístico más completo de UNICEF hasta la fecha. https://www.unicef.org/es/comunicados-prensa/casi-240-millones-ninos-con-discapacidad-mundo-segun-analisis-estadistico
Vilariño, M., Amado, B. G., Seijo, D., Selaya, A. & Arce, R. (2022) “Consequences of child maltreatment victimisation in internalising and externalising mental health problems” Legal and Criminological Psychology, 27(2): 182–193. 10.1111/lcrp.12212

Com citar

Promoció de la digitalització per afavorir la prevenció, la detecció i la protecció de les violències en la infància i adolescència en l’àmbit local de Tarragona. (2024). Arxiu d’Etnografia De Catalunya, 27, 363-367. https://doi.org/10.17345/aec27.3995

Trameses

Si voleu publicar en alguna de les nostres capçaleres, cal que us poseu en contacte amb cada revista mitjançant el vostre correu electrònic.

Saber més

Paraules clau