Reflexiones antropológicas ante la pandemia de COVID-19
DOI:
https://doi.org/10.17345/aec23.289-291Paraules clau:
covid-19, reset, antropología médica, antropología, medicinaResum
Reseña del libro: Evangelidou, S. y Martínez-Hernáez, A. (eds.) (2020). RESET. Reflexiones antropológicas ante la pandemia de COVID-19. Tarragona: Publicacions URV.
Descàrregues
Les dades de descàrrega encara no estan disponibles.
Descàrregues
Publicades
2021-12-21
Com citar
Maure, J. M. . (2021). Reflexiones antropológicas ante la pandemia de COVID-19. Arxiu d’Etnografia De Catalunya, (23), 289–291. https://doi.org/10.17345/aec23.289-291
Número
Secció
Notes de llibres (Ressenyes)
Llicència

Aquesta obra està sota una llicència internacional Creative Commons Reconeixement-NoComercial-CompartirIgual 4.0.
Els autors/ores que publiquen en aquesta revista accepten els termes següents:- Els autors/ores conserven els drets d'autor i concedeixen a la revista el dret de primera publicació de l'obra, registrada sota una llicència de reconeixement de Creative Commons (CC BY-NC-SA), que permet que se'n faci difusió reconeixent-ne l'autoria i la primera publicació en aquesta revista.
- Els autors/ores poden establir, independentment, altres disposicions contractuals que permetin la publicació de la versió publicada en aquesta revista en altres mitjans (per exemple, en un repositori institucional o en un llibre), amb el reconeixement de la publicació inicial en aquesta revista.
- Els autors/ores tenen permís per publicar la seva obra en línia i se'ls proposa de fer-ho (per exemple, en repositoris institucionals o a la seva pàgina web) abans i durant el procés de tramesa, perquè pot produir bons resultats i fer que l'obra publicada rebi més citacions (Vegeu The Effect of Open Access).