Diàspores i rituals. El cicle festiu dels musulmans de Catalunya
Número
Secció
Notes de llibres (Ressenyes)
Paraules clau:
etnografia, ritual, islam, migracions, transnacionalitat
Publicat
2018-12-18
Resum
Ressenya del llibre: Moreras Palenzuela, J. (coord.), Alonso Cabré, M.; Ghali Bada, K.; López Bargados, A.; Solé Arraràs, A. (2017), Diàspores i rituals. El cicle festiu dels musulmans de Catalunya, Temes d’Etnologia de Catalunya, núm. 28, Barcelona, Generalitat de Catalunya, Departament de Cultura.Descàrregues
Agències de suport
NoLlicència
Els autors/ores que publiquen en aquesta revista accepten els termes següents:- Els autors/ores conserven els drets d'autor i concedeixen a la revista el dret de primera publicació de l'obra, registrada sota una llicència de reconeixement de Creative Commons (CC BY-NC-SA), que permet que se'n faci difusió reconeixent-ne l'autoria i la primera publicació en aquesta revista.
- Els autors/ores poden establir, independentment, altres disposicions contractuals que permetin la publicació de la versió publicada en aquesta revista en altres mitjans (per exemple, en un repositori institucional o en un llibre), amb el reconeixement de la publicació inicial en aquesta revista.
- Els autors/ores tenen permís per publicar la seva obra en línia i se'ls proposa de fer-ho (per exemple, en repositoris institucionals o a la seva pàgina web) abans i durant el procés de tramesa, perquè pot produir bons resultats i fer que l'obra publicada rebi més citacions (Vegeu The Effect of Open Access).
Descàrregues
Les dades de descàrrega encara no estan disponibles.
Com citar
Mateo Dieste, J. L. (2018). Diàspores i rituals. El cicle festiu dels musulmans de Catalunya. Arxiu d’Etnografia De Catalunya, 18, 276-281. https://doi.org/10.17345/aec18.276-281