Les TIC en els processos d'aprenentatge: Anàlisi de l'ús d'entorns no presencials en seqüències didàctiques reals

Marta Badia Solé

Resum


La tesi doctoral “Les TIC en els processos d’aprenentatge: Anàlisi de l’ús d’entorns no presencials en seqüències didàctiques reals”, analitza i descriu sis itineraris pedagògics dissenyats per tres centres públics d’Educació Secundària a Catalunya.

Text complet:

PDF


DOI: http://dx.doi.org/10.17345/ute.2016.2.1007

Enllaços refback

  • No hi ha cap enllaç refback.


Seu editorial: Departament de Pedagogia
Universitat Rovira i Virgili
Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia
Ctra. de Valls s/n. 43007 Tarragona
Tlf : +34 977 55 70 54
Correu electrònic: ute@urv.cat
UTE. Universitas Tarraconensis.
Revista de Ciències de l'Educació.
ISSN 1135-1438
EISSN 2385-4731
URL: http://www.revistes.publicacionsurv.cat/index.php/ute
Des de gener de 2015 només es publica en versió digital