Algunes consideracions sobre l'estat actual de l'ensenyament de la història, la geografia i la resta de ciències socials

Autors/ores

  • Antoni Santisteban

DOI:

https://doi.org/10.17345/comeduc199922-27

Paraules clau:

didàctica de les ciències socials, reforma educativa

Resum

Què ha significat de millora el debat sobre la Reforma Educativa per a l’ensenyament de les ciències socials? Quins són els aspectes fonamentals que preocupen a qui s’interessa pels estudis socials? Les respostes a totes aquestes preguntes assenyalen les problemàtiques essencials sobre  l’ensenyament i l’aprenentatge de les ciències socials.

Analitzen els tres aspectes que els semblen més importants a l’actualitat: Les
finalitats: per a què aprendre ciències socials al segle XXI?; La selecció i l’organització dels continguts: què hem d’ensenyar?; La comunicació a l’aula: negociar, compartir, formar i formar-se, intercanviar.

Descàrregues

Les dades de descàrrega encara no estan disponibles.

Descàrregues

Publicades

15-02-2015

Com citar

Santisteban, A. (2015). Algunes consideracions sobre l’estat actual de l’ensenyament de la història, la geografia i la resta de ciències socials. Comunicació Educativa, (12), 22–27. https://doi.org/10.17345/comeduc199922-27

Número

Secció

Articles