Afrontar el repte de les societats heterogènies: elements de reflexió per a la pràctica educativa

Autors/ores

  • Arantza del Valle

DOI:

https://doi.org/10.17345/comeduc200822-27

Paraules clau:

Societat heterogènia, identitat social, modificació d’estereotips i prejudicis, àmbit escolar.

Resum

La majoria de les societats occidentals són heterogènies des del punt de vista nacional i/o cultural (per exemple, el Canadà, els Estats Units, el Regne Unit, Suïssa, Espanya, etc.). Aquesta heterogeneïtat crea nombroses situacions en les quals les relacions entre les persones que pertanyen a diferents grups socials, culturals o nacionals no són un assumpte fàcil. Aquesta situació ha generat un interès renovat per l’estudi del desenvolupament dels processos que orienten i defineixen aquestes relacions (MONREAL, 2007).

Descàrregues

Les dades de descàrrega encara no estan disponibles.

Descàrregues

Publicades

01-01-2008

Com citar

del Valle, A. (2008). Afrontar el repte de les societats heterogènies: elements de reflexió per a la pràctica educativa. Comunicació Educativa, (21), 22–27. https://doi.org/10.17345/comeduc200822-27

Número

Secció

Articles