Activitats lúdiques sobre una metodologia seriosa
DOI:
https://doi.org/10.17345/comeduc199250-51Paraules clau:
Didàctica de la Llengua i la Literatura, Desenvolupament del llenguatge, Mètode verbo-tonalResum
La metodologia verbo-tonal proposa unes estratègies d'estructuració del llenguatge basades en tots els actes del llenguatge: mímica, ordres, endevinalles, projectes, evocacions, hipòtesis, metàfores, categoritzacions, lectura d'indicis, rimes, associació selectiva, expressió de somnis, mentides, seqüències dinàmiques sistemàtiques, crits, etc. Per iniciar el nen en tot això, es poden oferir les següents activitats: treballs amb contes, frases ritmades, cançonetes, calendaris, escenes de la vida del nen, jocs de lateralitat i sincronia entre grafisme i verbalització.Descàrregues
Les dades de descàrrega encara no estan disponibles.
Descàrregues
Publicades
30-12-2013
Com citar
Arts, E. (2013). Activitats lúdiques sobre una metodologia seriosa. Comunicació Educativa, (5), 50–51. https://doi.org/10.17345/comeduc199250-51
Número
Secció
Articles
Llicència
The journal Comunicació Educativa is published under a Creative Commons licence.